Co zde najdete?

úterý 8. května 2018

Duchovní očista

Zase jsem nějakou chvíli nebyla aktivní, jak už tady na blogu, tak na mém YouTube kanále. Nechci se však za to omlouvat, není to má povinnost, ale zájem, který stále mám, nebojte. Jen se stále hledám, přestože mi je už 20. Ten měsíc, kdy jsem nikde nebyla aktivní, jsem hodně přemýšlela a na hodně věcí také došla. Mám teď takové období, kdy cítím, že dospívám každým dnem a každým dnem si utvářím nové názory a pohled na svět. A miluju to. To poznání, ten pocit uvědomění.

A na co že jsem přišla?


Uvědomila jsem si, že nechci mít „fashion blog,“ na jaký jste (byli) nejspíš zvyklý. Vlastně vůbec nechci fashion blog, přestože se tady pár fotek od mé skvělé fotografky nejspíš ukáže. Dlouho jsem se nemohla rozhodnout, jestli mít blog o módě, který jsem vždycky chtěla, nebo o mém životě – takovém, jaký je – wannabe veganský a less waste, v překladu uvědomělý a ohleduplný. Nevěděla jsem ani, jestli chci blog, nebo točit na YouTube, obojí mě vždy bavilo a nevěděla jsem, co kam dávat, jak to rozdělit... Už to konečně vím. A udělám to velmi snadně. Nebudu si na nic a nikoho hrát, na všech sociálních sítích se budu prezentovat taková, jaká opravdu jsem – a uceleně. Nebudu nic dělit. Jak jsem již zmínila, baví mě psát i mluvit, k čemuž se skvěle hodí fakt, že některá témata se lépe píšou, některá zase prezentují před kamerou.

Takže nekončím s blogem ani YouTubem – právě naopak, teprve s nimi začínám. Taková, jaká jsem.

Budu ráda, když tu zůstanete se mnou.


Caroline ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář!^^