Co zde najdete?

neděle 1. dubna 2018

After all this time

... I'm back. 



Vždycky jsem byla holka tak nějak pro všechno. Neměla jsem jeden vyhraněný koníček, člověk by možná i řekl, že jsem byla v zájmech přelétavá, já to ale vidím jinak. Byla jsem otevřená všemu novému i starému, nepoznanému i vyzkoušenému. V jedné věci jsem si ale jistá - bavilo mě mít blog, bavilo mě focení a také jsem nějakých způsobem chtěla lidem sdělit to, co se mi zrovna honilo hlavou. A tato touha přetrvala. A tak se teď po několika letech vracím sem na tento blog, který jsem naštěstí nikdy nesmazala. Nevím, jestli vlastně ještě frčí blogy. Ale já budu prostě dělat to, co mě baví.

Tento blog byl primárně módním blogem. Móda vždy patřila k mému životu, bavila mě, ale nikdy jsem nenašla svůj styl, co, jak a s čím nosit. Někdy se povedlo, co jsem si zrovna vzala na sebe, ale někdy ne. Poslední dobou se však postupně hledám a nacházím styl, barvy, vzory a střihy, které mám ráda, které mi lichotí a které chci nosit. Učím se nebát se vyjít ven třeba i bláznivě, extravagantně oblečená. Uvědomuji si, že to, co nosím, je vyjádřením mého vlastního já a toho, jak se zrovna cítím. A nejen já. Móda skvěle dokáže vyjádřit vaši náladu a je to způsob, kterým na lidi působíte prvním dojmem. Proto se módě chci věnovat víc a zapracovat na tomto způsobu vyjádření se.

Tyto pocity jsem měla již několikrát, ale vždy mi něco chybělo. Jednou to byla absence kvalitního foťáku a fotografa, podruhé peníze na kupování nových kousků, potřetí čas a konečně napočtvrté také chuť. Jenže jsem si uvědomila, že chci, aby se blog stal mým koníčkem, nikoli povinností.
Je to asi osud, ale našla jsem skvělého člověka se skvělou technikou, co mi už několikrát ochotně dělal fotografa a snad v tom bude pokračovat. (Děkuji, Klárko moje♥) Peníze jsou sice potřeba, já ale nedávno přešla na vlnu zero waste života, k čemuž neodmyslitelně patří secondhandy. V těch jsem za opravdu směšné peníze ulovila hned několik skvělých kousků oblečení a ráda se o ně s vámi podělím. To vše mi pomohlo získat chuť, nabilo mě novou a pozitivní energií, proto se i ten čas na blogování najde.

A na co se tady vlastně můžete těšit?


Určitě to budou články s outfity. Jak jsem již zmínila, focení mě baví a ráda se naučím oblečením vyjadřovat, kdo jsem a jak se cítím. A vy budete u toho. Také mě opravdu baví psaní, takže zde naleznete také nejrůznější články ze života. Ráda cestuju, baví mě vaření, pečení, toulky přírodou, zajímám se o osobní rozvoj, ekologii a zmiňovaný zero waste život. O těchto tématech budu psát, pokud se mi ale hlavou bude honit nějaká spontánní myšlenka, kterou vám budu chtít předat, čekejte ji tady také. Nechci nic slibovat. Jen dělat to, co mě baví. Chtěla jsem mít a měla jsem několik blogů zaměřených zvlášť na vaření, zero waste, módu, psaní,... Jenže to všechno jsem já dohromady, tak proč to rozdělovat? To vše patří k mému životu, proto to vše najdete tady, na obnovujícím se blogu carolinegrey.blogspot.cz. Na blogu, který má za ta léta přes 5.000 zobrazení! Snad se stane jak mým, tak vaším oblíbeným útočištěm ve volném čase, když budete potřebovat inspiraci či si jen tak počíst. Zkoušela jsem i natáčet videa a mám pár takových, kterých bych chtěla vypustit do světa. Natáčení mě neskutečně baví, víc jsem se ale našla v psaní, navíc to mi vždycky šlo lépe než ústní komunikace. Ale možná se tady také objeví.



STAY TUNED!


C. ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář!^^